Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

carbotest
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Mda, sunt sigur ca il ajuta sa stie asta.

Craiova - Brasov 257km
Craiova - Constanta 467km. Sau, mai putin de atat:

Distanta rutiera de la Bucuresti la Craiova este de 248 Km



... cu 9 km. Cei de la brasov inca au TOATE piesele necesare fabricarii unui carburator de la 0, sunt extrem de profesionisti.. si pot face cam ce vrei dintr-un carburator... preturile sunt.. corecte putem spune, iar un carburator reglat schimba radical comportamentul si performantele masinii... Si in plus de asta.. orasul Brasov este unul din cele mai frumoase din tara la ora actuala.... le poti duce baietilor carburatorul si cat ei il bibilesc.... ai cu siguranta ce face prin Brasov Baieti,multumesc pentru distantele kilometrice!

Cristi,tu nu asisti la reparatia carburatorului?Preferi sa te plimbi prin oras?Reglajul unui carburator pe banc este un adevarat spectacol tehnic!! Nu te intalnesti de multe ori cu asta!
scorpion a scris:Ca o concluzie pt mine : masina consuma mai putin alimentata cu "Carrera 95" de la OMV si putin mai mult cu "Fara Plumb 95" de la Petrom.... , eu pe viitor am sa incerc sa nu mai bag decat de la OMV.

Asa este, iar eu am mai obtinut rezultate foarte bune si cu benzina MOL! Poate chiar mai bune.
scorpion a scris:rezultatele preliminare sunt tot de groaza (14,51 litri pe 93,4km dau fix 15,5%) :

Nu te speria, asta este consumul real al unui oltcit in traficul f aglomerat la ora de virf prin Bucuresti. Si ale mele cu tot cu reglaj la carbotest la fel consuma. NU apleca urechea la cei care iti dau un consum redus in oras. In cel mai bun caz, viseaza. Cine imi explica si mie acest procedeu.
DUpa ce se spala carburatorul ce se face la carbotest?SE regleaza pe un banc dupa care se refac reglajele pe masina?
deceneu32 a scris:
Cristi,tu nu asisti la reparatia carburatorului?Preferi sa te plimbi prin oras?Reglajul unui carburator pe banc este un adevarat spectacol tehnic!! Nu te intalnesti de multe ori cu asta!


Acuma depinde, eu unul de exemplu m-am cam saturat de spectacolul asta, ca l-am vazut de prea multe ori.

bibi, reglajul e cam asa:

- se face carburatorul bucati
- se spala corpul si capacul, se sufla cu aer comprimat
- se face planeitatea talpii, daca e necesara si se spala si se sufla din nou
- se asambleaza si se inlocuiesc piesele care sunt de inlocuit
- se verifica si se regleaza pe stand
- se pune pe masina si se regleaza ce mai e de reglat

O chestie destul de importanta e sa spuneti cam care sunt problemele si ce fel de reglaje vreti. De consum mic, normal, de tras, etc. Acel stand ce este mai exact?Aveti ceva poze?TAre sunt curios cum arata si cum lucreaza "baietii" de acolo.Trebuie neaparat sa ajung si eu la Bv cu 3 carburatoare dar momentan no money Nu m-am gandit niciodata sa fac poze la stand. E o dracovenie cu niste manometre cu tuburi, ceva butoane si o pompa. Cu ajutorul lui cristi_s am fost la Brasov anul trecut in decembrie (pe primul viscol). Am inlocuit carburatorul Weber 32/34 (simplitatea intruchipata, cu instructiunile de reglaj din manual am facut ITP-ul pe bune) cu un Solex 34/34 (productie a concursului "Cam cit de complicat poate sa fie un carburator"). Am facut asta pentru ca Weberul vechi era cam uzat si nu prea se mai puteau face multe pt el. Singurul lucru bun la Solex-ul asta e socul automat, mult mai bine lucrat ca la Weber.
Carburatorul a fost curatat, reglat si montat si am primit chiar si 3 jiclere (de test) pt retur ca francezii au lasat carburatorul neterminat (la Weber carburatorul avea retur incorporat). Cind carburatorul a fost pus pe masina s-a mai umblat putin la relanti, socul automat s-a dovedit corect reglat.
Cost: 150 RON + distractia. Ajutorul lui Cristi e nepretuit.
Enrique a scris:din cate stiu eu nu exista,singurul la brasov,daca nu ma insel.


vreau si eu sa fac un carbotest, cat costa? daca mai gasesc 2 persoane care sa puna bani la benzina merg cu masina mea ( bineinteles nu cu rapaga veche, cu alta mai noua si mai proasta )

p.s. sunt din Craiova - iar pe ultimii oltcitari inraiti de aici i-am vazut la Billa unde am fost si eu - am fost cam putini ce-i drept hehe Cand vrei sa te duci? pai mai intai sa fac rost de bani dar nici nu stiu cat costa carbotestul.... si sa mergem la sigur, nu sa ajungem acolo si aia sa aiba liber sau nu mai stiu ce... Sa luam legatura cu baietii din Brasov,Cristi de exemplu.Eu stiu mai bine despre cum sta treaba cu carbotestul.
Exista un banc de reglat carburatoare si in Bucuresti,la un service.
deceneu32 a scris:Sa luam legatura cu baietii din Brasov,Cristi de exemplu.Eu stiu mai bine despre cum sta treaba cu carbotestul.
Exista un banc de reglat carburatoare si in Bucuresti,la un service.


Vestitul service Dacia din pantelimon. am fost eu la el, e la 2 statii de mine. aveam consum de 25% inainte, aveam consum de 25% dupa. mi l-a spalat si la revedere, atat! mai bine va duceti la Brasov Multumim pentru informatie!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community