Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Aerisitor etrier

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Laurentiu
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 01/Dec/2004
Mesaje: 13301
Locație: Iasi

Mesaj: viewtopic.php?p=180429&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#180429Trimis: 13 Mai 2008, 15:44    Subiect: Aerisitor etrier Răspunde cu citat (quote)

Daca vreti sa nu mai aveti mari probleme cu desfacerea aerisitoarelor, e bine sa folositi in capul lor, capishoane de cauciuc. Daca nu le aveti, le puteti confectiona dintr-un varnish ce intra fest pe aerisitor iar capatul ramas liber, il indoiti si-l bocati cu 2-3 spire de sirma de Cu.
tot ca o protectie, inainte de montarea lor pe masina, ungeti intreg filetul cu vaselina.

Daca aerisitorul este blocat, incercati sa pulverizati shpray degripant in gaura ce strabate aerisitorul si lasati-l sa "mustaesca" o perioada de timp dupa care incercati desfacerea lui.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MadWolf
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 21/Apr/2005
Mesaje: 1816
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=180433&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#180433Trimis: 13 Mai 2008, 16:01    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Hmmm... buna idee. S-a notat
Doar dupa ce ultimul copac va fi taiat, doar dupa ce ultimul rau va fi otravit, doar dupa ce ultimul peste va fi prins, doar atunci va veti da seama ca banii nu pot fi mancati...
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dumitru Cristian
pretor II (18)
pretor II (18)


Înscris: 10/Dec/2006
Mesaje: 1554
Locație: Bucure
Telefon: 0724.100.593

Mesaj: viewtopic.php?p=180442&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#180442Trimis: 13 Mai 2008, 16:27    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Se mai gasesc aerisitoare noi??
OLTCIT CLUB 11 RL
Pasiunea nu are limite!
Nationalist convins! O tara fara cultura e o tara fara viitor!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
Laurentiu
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 01/Dec/2004
Mesaje: 13301
Locație: Iasi

Mesaj: viewtopic.php?p=180454&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#180454Trimis: 13 Mai 2008, 16:57    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

La imbinarea dintre etrier si aerisitor, puneti un "guler" de vaselina.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CristiCiju
legatus III (13)
legatus III (13)


Înscris: 01/Iun/2005
Mesaje: 741
Locație: Arad
Telefon: 0745795062

Mesaj: viewtopic.php?p=180480&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#180480Trimis: 13 Mai 2008, 20:51    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Poate si de incercat sa nu se rupa cheia cand se strange aerisitorul
Oltcit RL '93 SV-07-MCJ
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
bisso edk
centurion III (7)
centurion III (7)


Înscris: 11/Noi/2007
Mesaje: 181
Locație: constanta
Telefon: 0768415173

Mesaj: viewtopic.php?p=180486&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#180486Trimis: 13 Mai 2008, 21:58    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

bagati bine la cap ce zice laurentiu
io am distrus 3 bucati din cauza ruginii.. pana la urma le-am desfacut cu o fixa de 7 batuta fortat.
wd 40 si obligatoriu inelara de 8
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dumitru Cristian
pretor II (18)
pretor II (18)


Înscris: 10/Dec/2006
Mesaje: 1554
Locație: Bucure
Telefon: 0724.100.593

Mesaj: viewtopic.php?p=180497&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#180497Trimis: 13 Mai 2008, 22:46    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Una din cele 2 variante...
Asta este de la Nubira dar cred ca toate sunt la fel.


Totusi cred ca solutia cu o bucata de furtun e mai buna deoarece capacelul asta nu acopera tot si apa tot ajunge la filet...
OLTCIT CLUB 11 RL
Pasiunea nu are limite!
Nationalist convins! O tara fara cultura e o tara fara viitor!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
Laurentiu
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 01/Dec/2004
Mesaje: 13301
Locație: Iasi

Mesaj: viewtopic.php?p=180597&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#180597Trimis: 14 Mai 2008, 14:58    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Dumitru Cristian a scris:Totusi cred ca solutia cu o bucata de furtun e mai buna deoarece capacelul asta nu acopera tot si apa tot ajunge la filet...
E bun si capacelul. Ceea ce conteaza este sa nu intre apa si mizeriea pe orificiul central al aerisitorului - apa poate patrunde si apoi sa ajunga in partea inferioara debordind prin gaura laterala blocind filetul la interior.
Pt filetul aerisitorului, e bine sa se puna un guler de vaselina la imbinarea cu etrierul - va asigura o protectie pt filet in partea superioara.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=320223&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320223Trimis: 21 Apr 2013, 19:18    Subiect: Răspunde cu citat (quote)



Aceasta este cheia pentru desfacerea aerisitoarelor. Se numeste cheie pentru conducte de frana.

Un set complet de la Yato costa undeva la 40 lei.

De retinut ca la Oltcit avem nevoie de doua astfel de chei. Una de 8 pentru aerisitoare si alta de 16 pentru piulitele de la racordurile flexibile din spate.

Zice bine domnul Laurentiu. Insa puteti incerca si varianta cu vopsea pentru filete (din aceea galbena) in lipsa de altceva.

WD-ul 40 e deja un clasic. Insa, acum, exista si spray-uri pentru desfiletat suruburi oxidate, spray-uri vaselina si spray-uri pentru curatat franele (astea sunt naspa ca se usuca repede). Puteti incerca combinat spray-ul vaselina cu cel pentru desfiletat suruburi intepenite.
Ultima modificare efectuată de către gyorgyoda la 21 Apr 2013, 22:07, modificat de 1 dată în total
Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
jimmy92
legatus I (11)
legatus I (11)


Înscris: 17/Ian/2009
Mesaje: 508
Locație: Ploiesti

Mesaj: viewtopic.php?p=320229&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320229Trimis: 21 Apr 2013, 21:39    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Eu niciodata n-am avut probleme cu aerisitoarele. Au mers desfacute cu o inelara de 8, si, in cel mai rau caz, pus putin degripant cu cateva minute inainte de desfacere.
Au mers mereu din prima, fara sa trag nebuneste sau sa se strice hexagoanele
Oltcit Club '83
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdanlascu
proconsul II (24)
proconsul II (24)


Înscris: 02/Dec/2004
Mesaje: 2615
Locație: bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=320230&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320230Trimis: 21 Apr 2013, 21:43    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

pt desfacerea aerisitoarelor se poate folosi orice cheie de 8 ,acea cheie se foloseste pt conductele de frana
doctorul
oltcit 1.4 T
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
lancer
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 05/Oct/2008
Mesaje: 1928
Locație: craiova

Mesaj: viewtopic.php?p=320231&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320231Trimis: 21 Apr 2013, 21:45    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

depinde si cine a lucrat inainte la acea masina ...si de cati ani nu s-a umblat la aerisitoare ... am avut aerisitoare pe spate care nu au mers desfacute pana nu s-a sudat piulita m8 pe ele
CLUB 11R '90 DJ-50 RIP -decedat
CLUB 11RL '94 DJ-01-KNK
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=320232&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320232Trimis: 21 Apr 2013, 22:08    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

bogdanlascu a scris:pt desfacerea aerisitoarelor se poate folosi orice cheie de 8 ,acea cheie se foloseste pt conductele de frana


Fara nici o suparare, eu ce am zis, domnul Lascu?
Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10838
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=320235&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320235Trimis: 21 Apr 2013, 22:22    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

gyorgyoda a scris:

Aceasta este cheia pentru desfacerea aerisitoarelor. Se numeste cheie pentru conducte de frana.


Doar asta ai spus,ca este cheia pentru desfacerea aerisitoarelor,adica nimic mai fals,nici macar nu e buna fiindca daca este aerisitorul intepenit,cheia se deformeaza,se largeste si se strica hexagonul aerisitorului...
Cea mai buna cheie pentru aerisitoare este o cheie inelara hexagonala (greu de gasit) ca sa poti bate cu un ciocan in aerisitor in timp ce incerci sa-l desfaci,dar merge si o tubulara de 8 tot hexagonala,ca de exemplu asa
http://www.bricoshop.ro/media/products2/large/70/11/p47fb4c4469bc6.jpg
nu dublu hexagonala ca in poza urmatoare
http://www.bricoshop.ro/media/products2/large/69/11/p47fb72644a7c3.jpg
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=320237&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320237Trimis: 21 Apr 2013, 22:56    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Iulian stii tu ceva.
Exista si asemenea chei tubulare care au un hexagon interior si un hexagon exterior de care se adapteaza un clicket.
Tu iar rastalmacesti vorbele mele. Am spus clar ca este cheie pentru conducte care se poate folosi si la aerisitoare.
Mai exista si tubulare hexagonale de 8 lungi (asemanatoare celor pentru bujii) pentru clicket-el.
Acum fiecare poate folosi ce varianta doreste si de care, poate, dispune.
Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
lancer
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 05/Oct/2008
Mesaje: 1928
Locație: craiova

Mesaj: viewtopic.php?p=320241&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320241Trimis: 21 Apr 2013, 23:33    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

pana la urma e topic de chei sau de aerisitoare... oricum orice muma de cheie ai folosi inelara sau tubulara ...daca aerisitorul e gripat nu prea ai ce ii face singura varianta sudura ... sau incalzit aerisitorul ... altfel risti sa il rupi si mai greu cu scosul dupa aia
CLUB 11R '90 DJ-50 RIP -decedat
CLUB 11RL '94 DJ-01-KNK
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
badelemircea
cont suspendat


Înscris: 24/Feb/2013
Mesaje: 54
Locație: Arad

Mesaj: viewtopic.php?p=320264&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320264Trimis: 22 Apr 2013, 18:19    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

gyorgyoda a scris:

Aceasta este cheia pentru desfacerea aerisitoarelor. Se numeste cheie pentru conducte de frana.

De retinut ca la Oltcit avem nevoie de doua astfel de chei. Una de 8 pentru aerisitoare si alta de 16 pentru piulitele de la racordurile flexibile din spate.



epic fail.....
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10838
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=320265&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320265Trimis: 22 Apr 2013, 19:24    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

gyorgyoda a scris:
Tu iar rastalmacesti vorbele mele. Am spus clar ca este cheie pentru conducte care se poate folosi si la aerisitoare.


Nu rastalmacesc nimic,ai spus tu clar,este pentru conducte DAR NU se poate folosi la aerisitoare din pricina faptului ca si ca pentru hexagonul nu este inchis si cheia se deformeaza,deformeaza si aerisitorul ,ce e asa greu de inteles?

Lancer,nici inelarele de 8 nu sunt bune,fiindca au dinti multi si mici,care trec usor peste hexagonul aerisitorului,cea mai buna cheie este tot una hexagonala,tubulara sau inelara,sau chiar dinalea vechi de bicicleta...
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lancer
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 05/Oct/2008
Mesaje: 1928
Locație: craiova

Mesaj: viewtopic.php?p=320268&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320268Trimis: 22 Apr 2013, 19:58    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

iulicuta2000 a scris:
cheia se deformeaza,deformeaza si aerisitorul


mai de curand deformeaza aerisitorul pentru ca sare peste ... nu ca se deformeaza ... cam greu sa deformezi (decalibrezi) o cheie in fierul ordinar al aerisitorului ... cu atat mai mult daca cheia e de calitate

in privinta cheilor da ... cele mai bune sunt cele simplu hexagonale ... fie ca sunt tubulare sau inelare (desi inelarele sunt mai greu de gasit) ... asa ca se poate debloca cu tubulara si apoi se foloseste inelara pentru aerisire ... pentru ca permite si montarea unui furtun de recuperare a lichidului

iar despre cheile de conducte ... clar sunt mai bune decat fixele atunci cand se lucreaza la frane ... dar nu sunt mai bune decat inelarele sau tubularele in locurile unde ai acces cu acestea din urma
CLUB 11R '90 DJ-50 RIP -decedat
CLUB 11RL '94 DJ-01-KNK
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=320271&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320271Trimis: 22 Apr 2013, 20:20    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

lancer a scris:iar despre cheile de conducte ... clar sunt mai bune decat fixele atunci cand se lucreaza la frane ... dar nu sunt mai bune decat inelarele sau tubularele in locurile unde ai acces cu acestea din urma


Lancer a pus punctul pe ,,i".
Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
Andrei__Octavian
legatus II (12)
legatus II (12)


Înscris: 17/Feb/2005
Mesaje: 615
Locație: Bucuresti
Telefon: 0724.282.177

Mesaj: viewtopic.php?p=320273&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320273Trimis: 22 Apr 2013, 21:27    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Cheia care este speciala de conducte de frana este oricum mai groasa decat una fixa/inelara.
OLTCIT CLUB 12TRS 1995 GRI-METALIZAT-- JOY'ul scuipator de ulei prietenii stiu de ce - care a ajuns la REMAT 11.06.2008
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=320274&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320274Trimis: 22 Apr 2013, 21:32    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Andrei, se vede si din poza.
Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
dj53zfb
centurion II (6)
centurion II (6)


Înscris: 20/Mar/2012
Mesaje: 163


Mesaj: viewtopic.php?p=320290&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320290Trimis: 24 Apr 2013, 00:02    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

S-o luam in ordine:
In INTERIORUL aerisitorului (denumirea tehnica "purjator") intra apa si se formeaza oxid la baza. De aceea se pune capac.

Pt racordurile spate nu iti trebuie cheie de conducte, acestea fiind blocate de un umar special pe punte, iti tre' doar cheie de 8, pt conducta. Intrucat conducta face etansarea pe cauciuc, nu-ti tre' mai mult de o cheie fixa.

In prospectul seturile mai smechere de chei de conducte, cum e al meu, Drapper, scrie clar a nu se folosi la purjatoare - ai inclusiv desen. Si va zic eu: cand tragi de un purjator intepenit, cheia tinde sa se largeasca - facut proba pe un surub prins in menghina.

gyorgyoda, eu nu am inteles, poate ma luminezi tu: care e scopul tau aici? Clovnul forumului cumva? Sau simti nevoia de umilinta periodica? Spune-ne ce probleme ai, poate te putem ajuta.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cristii
general II (15)
general II (15)


Înscris: 06/Mai/2011
Mesaje: 990
Locație: America

Mesaj: viewtopic.php?p=320291&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320291Trimis: 24 Apr 2013, 00:46    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

dj53zfb a scris:S-o luam in ordine:
In INTERIORUL aerisitorului (denumirea tehnica "purjator") intra apa si se formeaza oxid la baza. De aceea se pune capac.

Pt racordurile spate nu iti trebuie cheie de conducte, acestea fiind blocate de un umar special pe punte, iti tre' doar cheie de 8, pt conducta. Intrucat conducta face etansarea pe cauciuc, nu-ti tre' mai mult de o cheie fixa.

In prospectul seturile mai smechere de chei de conducte, cum e al meu, Drapper, scrie clar a nu se folosi la purjatoare - ai inclusiv desen. Si va zic eu: cand tragi de un purjator intepenit, cheia tinde sa se largeasca - facut proba pe un surub prins in menghina.

gyorgyoda, eu nu am inteles, poate ma luminezi tu: care e scopul tau aici? Clovnul forumului cumva? Sau simti nevoia de umilinta periodica? Spune-ne ce probleme ai, poate te putem ajuta.

inainte sa te iei de gyorgyoda, ar trebuii sa stii ca prostia este o cauza nedureroasa a inteligentei
tu esti pe forumul asta numai a te arata cat esti tu peste base si a jignii lumea
atat
INCETEAZA CU ATACURILE LA PERSOANA!!!!!
daca erai om serios si matur, nu te lua-i de oameni, chiar daca acestia gresesc, citeai si treceai mai departe, dar vad ca nu te simti tu bine daca nu intri pe forum si te iei de cineva
NUMAI DUPA INVIDIA ALTORA ITI DAI SEAMA DE PROPRIA VALOARE!!!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului
badelemircea
cont suspendat


Înscris: 24/Feb/2013
Mesaje: 54
Locație: Arad

Mesaj: viewtopic.php?p=320293&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320293Trimis: 24 Apr 2013, 02:18    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

zise copilul minune cauzator de probleme

Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dj53zfb
centurion II (6)
centurion II (6)


Înscris: 20/Mar/2012
Mesaje: 163


Mesaj: viewtopic.php?p=320294&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320294Trimis: 24 Apr 2013, 04:13    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Cristii a scris:
nu te lua-i


Mai bine "mergea-i" tu la orele de gramatica!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iulicuta2000
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 13/Ian/2006
Mesaje: 10838
Locație: Potigrafu

Mesaj: viewtopic.php?p=320295&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320295Trimis: 24 Apr 2013, 06:47    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Mai ales in propectul seturile(sau seturilor ) de chei de conducte jmechere
Eu degeaba i-am spus ca se deformeaza cheia si asta atraga dupa sine stricarea aerisitorului,tu de ce crezi ca ai reusi altceva? cand omul crede doar ca i se face nedreptate n-o sa-l intorci din drum oricat de mult ai incerca...
iiihaahaaaaaaa zice calutsu
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=320296&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320296Trimis: 24 Apr 2013, 07:46    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

A plecat domnul Robertino, am ramas eu...
V-ati legat toti de un caz particular/singular, exceptie - cand aerisitorul este gripat. In cazul acesta se foloseste un mochs si se scoate dupa aceea se inlocuieste cu altul nou sau sh dar bun.
Ce-or fi anumite lucruri asa de dificile pentru unii in lumea asta, nu cred ca voi ajunge a intelege...
Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
lancer
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 05/Oct/2008
Mesaje: 1928
Locație: craiova

Mesaj: viewtopic.php?p=320299&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320299Trimis: 24 Apr 2013, 08:47    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

gyorgyoda a scris:
V-ati legat toti de un caz particular/singular, exceptie - cand aerisitorul este gripat.


facem un mic sondaj ca sa vezi cat de singular e cazul cand gasesti aerisitorul gripat? iti spun eu ca mai singular e cazul cand nu il gasesti gripat
CLUB 11R '90 DJ-50 RIP -decedat
CLUB 11RL '94 DJ-01-KNK
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Laurentiu
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 01/Dec/2004
Mesaje: 13301
Locație: Iasi

Mesaj: viewtopic.php?p=320300&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320300Trimis: 24 Apr 2013, 09:13    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Cheia de conducte, in hexagonul ei are un degajament (taietura) pt a permite intrarea cheii pe conducta si hexagonul ei de insurubare. Deoarece conducta nu etanseaza pe con ci prin intermediul unei "garnituri" de cauciuc, conducta nu se gripeaza in filet si in acest caz nu necesita o forta mare pe cheia astfel incit aceasta sa se desfaca (cracaneze). Pt aerisitoare, care in marea lor majoritate se blocheaza in filet din cauza ruginii si a stringerii excesive (etansarea pe con necesita o stringere moderata), e nevoie de o cheie inelara sau tubulara de buna calitate si cu circumferinta continua.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Danutz Bratosin
general III (16)
general III (16)


Înscris: 15/Apr/2007
Mesaje: 1152
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=320302&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320302Trimis: 24 Apr 2013, 10:29    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Laurentiu a scris: conducta nu se gripeaza in filet si in acest caz nu necesita o forta mare pe cheia astfel incit aceasta sa se desfaca (cracaneze).


Asta vara cand a trebuit sa desfac bratele pe spate, am rupt toate conductele pentru ca nu se desfaceau! Ce-i drept...cheie din aia ''smechera'' n-am avut. Cu ocazia asta mi-am schimbat si eu toate conductele ca erau originale de....23 ani
B 25 XDN...Oltcit de Bucuresti
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Laurentiu
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 01/Dec/2004
Mesaje: 13301
Locație: Iasi

Mesaj: viewtopic.php?p=320304&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320304Trimis: 24 Apr 2013, 11:03    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Danutz Bratosin a scris:am rupt toate conductele pentru ca nu se desfaceau!
Conductele nu se rup din cauza griparii surubului in filet ci a intepenirii conductei in surub - conducta se rasuceste cu tot cu surub producindu-se strangularea si rupereai ei. Cred ca un WD 40 pulverizat intre coada surubului si conducta ar rezolva problema.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Danutz Bratosin
general III (16)
general III (16)


Înscris: 15/Apr/2007
Mesaje: 1152
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=320308&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320308Trimis: 24 Apr 2013, 12:01    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Da...asa s-a si intamplat la cele care se desfaceau. Am incercat si cu degripant...degeaba insa
B 25 XDN...Oltcit de Bucuresti
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=320316&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320316Trimis: 24 Apr 2013, 20:43    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Conductele nu erau coapte datorita timpului...? Deja o dau/m in off-topic.
Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
dj53zfb
centurion II (6)
centurion II (6)


Înscris: 20/Mar/2012
Mesaje: 163


Mesaj: viewtopic.php?p=320317&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320317Trimis: 24 Apr 2013, 20:58    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Cand incep sa se rupa, nu le mai desfaci cu nimic, nici macar cu cheie de tevi. Cheia de conducte e pt conducte, nu pt epave.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dj53zfb
centurion II (6)
centurion II (6)


Înscris: 20/Mar/2012
Mesaje: 163


Mesaj: viewtopic.php?p=320331&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320331Trimis: 25 Apr 2013, 01:12    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

lancer a scris:

facem un mic sondaj ca sa vezi cat de singular e cazul cand gasesti aerisitorul gripat? iti spun eu ca mai singular e cazul cand nu il gasesti gripat


Etrierele spate de Oltcit sunt dintr-un aliaj dur-aluminiu moale, care oxideaza usor. Dupa cum bine stiu unii dintre noi, oxidul de dur-al se lipeste ca sudura de otel, de aceea se gripeaza purjatoarele atat de dragalas (se va grabi gyorgyoda sa ne scrie ca stia asta ).
Eu facusem rost de niste lac incolor rezistent la nu stiu cate sute de grade si aplicasem cu un suflai in orificiile filetate. Am inlocuit limitatorul cand masina avea 22 de ani si purjatoarele s-au desfacut extrem de usor cu cheia fixa. Nici urma de oxid.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Laurentiu
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 01/Dec/2004
Mesaje: 13301
Locație: Iasi

Mesaj: viewtopic.php?p=320339&sid=3d2599feeb2ea8f0f2a0f63d8fe2974e#320339Trimis: 25 Apr 2013, 10:12    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

dj53zfb a scris:Eu facusem rost de niste lac incolor rezistent...
Eu protejam aerisitoarele cu vaselina si stringere moderata. O data pe an (in special primavara) le incercam printr-o desfacere usoara si apoi o restringere.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community