Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Demontare geamuri custode

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
As vrea sa stiu daca a facut cineva treaba asta, adica daca a reusit sa dea jos de pe geamuri mecanismele fara sa strice piulite sau mai stiu eu. Mie mi-a spus cineva ca la partea din spate saiba cu care este fixat geamul, odata pusa nu mai poata fi scoasa fara a o strica. E adevarat? Eu as vrea sa le desfac ca sa vopsesc mecanismele ca sunt decojite de vopsea si eventual sa le trag si o folie .

Multumesc chiar...si eu sunt curios....
se pot sesface??? Te-ai uitat suficient de atent, incat sa vezi ca piulita aia e din... METAL? sau ca are 2 laturi drepte, ca sa poti sa desfaci cu cheia? Sau ca suruburile sunt din... METAL?
P.S.: METAL am scris asa pentru a evidentia ca nu are ce sa se strice.
Si ca sa nu fiu complet acid, da, se pot demonta fara nici o problema, nu se strica absolut nimic. Numai sa ai grija, sa nu spargi geamul.
P.p.S.: Folositi messengerul pentru intrebari simple. La partea din fata stiu ca se pot desface...eu ziceam de spate...de unde se roteste...acolo nu prea inteleg sistemul nu te-ai uitat ca in spate floarea aia care sta in exteriorul geamului e prinsa la interior cu o piulita?spune sincer...te-ai uitat acolo inainte sa intrebi? Spun SINCER ca m-am uitat acolo prima oara cand le-am foliat si la fel de SINCER prietenul meu mi-a spus ca acea saiba care tine geamul fixat pe surub, daca o scot, nu se mai poate folosi. Si de aia am intrebat. O fi ea vara de-acuma da-mi trebuie geamuri in spate. Le-am scos de zeci de ori, nu se intampla nimic.

Sa ai grija cum pui cursa la surub cand pui geamu la loc, sa nu strangi prea tare sa crape geamu Multumesc de raspunsuri. Cand se opreste ploaia intru in ele salutare, reiau pentru ca ma intereseaza subiectul
as vrea sa schimb geamurile custode la 2 oltcituri intre ele.
deci am nevoie de geamurile rabatabile, vreau sa le montez pe un oltcit cu geamurile spate fixe. am observat ca in partea din fata au 2 montanti sudati (prinsi) de stalpul central.
Ar trebui mutat tot sistemul (articulatii/ surubul de reglaj) pe cealalta masina.
a mai incercat cineva asta?! mi-ar prinde bine un sfat nu e sudat nimic pe stalp,sunt doua gauri in care intre cele doua brachete ale geamurilor,dar vezi cand faci transplantul sa iei si dopurile alea de cauciuc in care se infig brachetele am vazut un oltcit cu geamuri custode, si m-ar batea gandul si pe mine sa pun. dar am vazut ca, chederele sunt coapte, ca nu se potrivesc pe rama aripii, adica in colturi e loc intre rama si cheder, am vazut ca aripa are o gaurica mica. asa au toate aripile?

am mai vazut ca trebuie si garniturile alea din stalp luate.

in spate am vazut ca se prinde mecanismul de stalp prin niste suruburi. exista gauri lao toate oltcit-urile pentru a prinde acel mecanism? am mai vazut ca peste mecanismul ala vine pus plasticul ornament. trebuie luat la pila?

nu o sa imi ploua pe langa chedere? nu o sa imi intre aer, apa si toate cele in masina pe langa geam si cheder sau pe langa cheder si rama aripii?

nu merg puse chedere de dacie mcv cu geamuri custode? Pui cheder de Dacia 1300 de portiera. Daca il si lipesti cu silicon, dupa ce ai curatat BINE tabla in prealabil, faci o treaba excelenta. Reiau si eu intrebarea lui Edy: toate caroseriile au cele doua degajari pe stalpul usii si cele trei piulite pe stalpul hayonului?
A mea e din '94 si ma gandesc la faptul ca daca nu se mai montau in acea perioada geamuri custode poate ca fabrica nu mai prevedea caroseriile cu dotarile necesare.
Cred ca o sa-mi montez si eu unul. Ca doar atata am. da bre are gauri filetate in stalpii de la haion,si alte gauri in care sa infigi balamalele in stalpii de langa usi Al meu e din .06. 1993, e cu laterale fixe dar are si pentru gauri cu piulite pe stalpi. Am demarat opratiunea geamuri custode. In consecinta am cumparat chedere de usi de Dacia. Cineva mi-a recomandat sa le pun cu solutie de lipit parbrizele. OK! M-am gandit ca aceeasi solutie sa o folosesc si la inlocuitul cauciucurilor de jos de la usi(am noi), dar vanzatorul de la magazin mi-a spus ca la o eventuala demontare o sa fie destul de nasol.
Voi ce spuneti? Nu folosi adeziv de lipit parbrize si e mai bine sa renunti la protectiile alea de la portiere de jos.Apa care va patrunde in portiera se va evacua de acolo mult mai greu,de aici si pina la rugina nu e decit un pas.La chedere la geamuri custode poti folosi foarte bine si silicon.Pune doar puncte de silicon astfel incit la o demontare ulterioara sa le poti scoate mai usor.
Plumber a scris:Am demarat opratiunea geamuri custode. In consecinta am cumparat chedere de usi de Dacia. Cineva mi-a recomandat sa le pun cu solutie de lipit parbrizele. OK! M-am gandit ca aceeasi solutie sa o folosesc si la inlocuitul cauciucurilor de jos de la usi(am noi), dar vanzatorul de la magazin mi-a spus ca la o eventuala demontare o sa fie destul de nasol.
Voi ce spuneti?


Plumber Plumber...
Sa reluam ce-am vorbit la telefon
1. Cumperi cheder de portiera de Dacia 1300 - 2 bucati;
2. Cumperi furtun transparent, cu putin gros decat varnisul stopitoarelor de parbriz. Ala corespunde ca rigiditate ;
3. Introduci furtunul in cheder (chederul e prea moale, iar furtunul va ajuta la etansare rigidizand chederul);
4. in rama chederului bagi un strat FIN de solutie etansare parbrize. De fapt, merge pus orice solutie de etansare neagra pe care o gasesti, cu conditia sa NU contina ACETONA sau ACRIL. Astea ataca vopseaua si... mai departe scrie-n carte. Sau la tinichigiu.
5. Daca nu ai acele garnituri de cauciuc care intra in stalp si-n care intra cele 2 cleme ale geamului, le confectionezi tot dintr-o bucata de furtun. Izolezi pe langa improvizatia din furtun cu aceeasi solutie cu care dai pe cheder.
Pentru porcariile de cauciuc de sub portiera, ai 2 variante: 1. le faci repede pierdute; 2. iti faci rost de 2 fete de usa, vopsea si lac. Ceva-mi spune ca e mai ieftin sa le faci pierdute. Nu stiu de ce. Probabil pt c-am dormit doar 2 ore. Poti monta cu incredere praguri false din fibra. Au acelasi efect, cu conditia sa nu lasi un luft prea mare intre fibra si portiera. Cel putin eu asa am scapat de revopsit praguri odata la 2 luni din cauza pietricelelor aruncate de roti. Inainte de montarea pragului fals, aplicarea unui strat de grund si a unui strat ciobanesc de clor-cauciuc sunt ideale.
Spor la treaba prietene! de ce sa dea jos lamelele alea de la usi? fara alea iti rugineste marginea usii, si dedesuptul usii intr-o veselie. am vazut varianta fara, o sa ai usa neprotejata in acea deschidere ce ramane descoperita daca nu ai lamelele Nu mai am nici eu lamele alea si nici aparatori de noroi pe fata,iar cand merg prin noroi e teroare se umple tot pragul si pe sub usa de noroi.Poate scap de problema asta dupa ce montez aparatorile. da bre dar mizeria se spala,umezeala ce sta intre cauciuc si tabla nu face bine decat la rugina....de asta nu se recomanda folosirea lor,chiar daca intr'adevar protejeaza pragul putin,si interiorul usii intre cheder si usa de mizerie
edy99 a scris:de ce sa dea jos lamelele alea de la usi? fara alea iti rugineste marginea usii, si dedesuptul usii intr-o veselie. am vazut varianta fara, o sa ai usa neprotejata in acea deschidere ce ramane descoperita daca nu ai lamelele

Asta e din categoria "asa mi se pare mie" ?
Nu rugineste nimic daca e vopsit cum trebuie. eu cand le-am dat jos pe ale mele sa imi pun praguri, nu mai fusesera data jos niciodata, era prinderea originala, chiar daca in capete prinsesem eu lamelele ca incepeau sa se desprinda, si nu avea rugina.

acum probabil cum iti e norocul De la geamuri custode s-a ajuns la apărătorile de noroi.... tipic.

Eu trebuie să-mi montez și eu geamurile la mașină... le-am foliat, le-am mai lăsat... a plouat destul în ea pînă acuma.

Eu m-am gîndit să tai partea din cheder care ar fi îmbrăcat caroseria în cazul geamului fix. Rămîne geamul înrămat de cheder care în momentul închiderii geamului să calce pe caroserie.... O să văd în timp ce rezultate dă. 1. Nu sta;
2. Nu etanseaza.
M-am gandit si eu la asta, am incercat, am renuntat. Ba funcționește, dar e cam lat, cînd e fix nu e o problemă, dar se pare că atunci cînd e ansamblu, e prea grosolan să meargă la locul lui. Adevărul e că atunci cînd culisează doar geamul e floricică... rămîne să studiez chederul de drăcie prin prisma prețului... nou să fie. Dacă e bal apăi muzica să fie originală. Zeph, io-ti pot da 2 perechi de chedere fixe sa faci teste. Daca reusesti, io te pup in cur de fata cu toata lumea de pe forum! Da' daca nu, inversam rolurile. Te risti?
In Bucales, la Autovit, am dat 50 si ceva ron pe 2 chedere de Dacia. Unu' n-ajunge. de ce nu cautati de logan mcv, 7 locuri? nu se gaseste de ala? mai ales daca ar fii la metru Miine am programata o tura mai larga... prin Iashov si am sa vad.

Tine-ti nadragii mai baiete... se pare ca imi reuseste. Doar sa intepenesc balamaua la locul ei Da? ) Vreau sa vad proba cu apa
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community