Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Cazanu' (17 B 4400 - B 28 KFT)
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
asa au fost de noi,urati cacaniu(dar fara dungi ) Au si dungi mah, dungi albe, ia uita-te atent Deci, ie cacaniu cu dungi
Sa mai dam din "casa"
Traversa spate a fost ranforsata cu teava de 3 mm grosime, podeaua spate este ranforsata cu cateva bucati de cornier de 2 mm (5 sau 6 bucati). Sunt in lucru ranforsarile pt aripile spate. Podeaua, pragurile si lonjeroanele se prezinta impecabil. (Iulicuta, lonjeroanele te duc cu gandu' la ceva urat cumva? )
Urmeaza achizitionarea pieselor pt injectie monopunct. Da' anu' asta nu mai vede decat benzina, RCA si jantele ciordite din curte de la iulicuta2000 A, si un drum in Bulgaria. bai eu am spus clar ce-i sub masina mea,nu e nevoie sa te legi pe fiecare topic unde scriu de asta,ca nu ma impresionezi si nici nu ma faci de ras,asta am cu asta umblu,si umblu destul cat sa nu-mi peste ca am gauri in lonjeroane...macar eu n-am interior cacaniu cu sateliti cacaniu in dungi Mah, acu-nteleg eu de ce ai micsorat garda la sol Ca sa nu se poata uita nimeni sub masina
Io o tin inalta, sa se uite oricine, sa vada ca-i impecabila! culmea e ca am ridicat masina,n-am coborat-o Update:
http://img408.imageshack.us/img408/1633/spa0313.jpg
Din senin, gaze in masina. Injuraturi, ridicat capota. Varnisu' ala infect dintre epurator si joja isi daduse demisia. Dupa 3 zile de tremurat cu caldura inchisa din cauza de Auscwitz, am lasat lenea si i-am tras un furtun sanatos din Bricostore, transparent, asigurat pe joja si pe epurator cu bride rapide si i-am schimbat si traseul.
b28kft a scris:Update:
http://img507.imageshack.us/i/spa0313.jpg/
Din senin, gaze in masina. Injuraturi, ridicat capota. Varnisu' ala infect dintre epurator si joja isi daduse demisia. Dupa 3 zile de tremurat cu caldura inchisa din cauza de Auscwitz, am lasat lenea si i-am tras un furtun sanatos din Bricostore, transparent, asigurat pe joja si pe epurator cu bride rapide si i-am schimbat si traseul.


marfa jantele bre!!! Azi mi-a venit si mie randul: alternatorul s-a dus in lumea celor drepti. Plec frumos de la semafor si-mi sare un bec in ochi: bateria Asta e, se intampla. Maine pun altu'.
b28kft a scris:Azi mi-a venit si mie randul: alternatorul s-a dus in lumea celor drepti. Plec frumos de la semafor si-mi sare un bec in ochi: bateria Asta e, se intampla. Maine pun altu'.

Parastasul cand e? Maine, dupa ce te las fara alternator Azi s-a facut parastas pt 2 alternatoare... Acum astept un alternator de Tico. Totusi, nu-mi explic: alternator care a functionat perfect la DanMk20, la mine a dat kix...
b28kft a scris:Azi s-a facut parastas pt 2 alternatoare... Acum astept un alternator de Tico. Totusi, nu-mi explic: alternator care a functionat perfect la DanMk20, la mine a dat kix...


Si mai ziceai de mine ca mi se strica toate si la tine nimica Poate problema nu e la alternator. Verifica de siguranta si firul de excitatie si panoul de sigurante.
cristi_s a scris:Poate problema nu e la alternator. Verifica de siguranta si firul de excitatie si panoul de sigurante.

Sigurantele sunt ok, merg toate accesoriile. Becu-n bord se stinge pe la 1500 rpm, da' nu incarca mai mult de 13,2. Twilight Zone! Am iesit dupa tigari si am zis sa-i dau o cheie... A facut CLANC si s-a stins tot in bord. Buuuun, veche asta, asa-mi facea mereu dupa ce umblam la bornele de la baterie. Am miscat de borna, apoi a pornit. Am turat pan' la 5000 rpm, becu' de baterie s-a stins si sta stins si la 600 rpm. E posedata ?!??? Verifica tensiunea intre borna de plus si surubul de la cutie unde vine cablul de minus de la baterie. Apoi verifica tensiunea si intre bornele bateriei. S-ar putea sa ai o surpriza si cele doua sa fie diferite. Mai ales daca ai cablurile cu bornele originale, de plumb, sertizate.
b28kft a scris:Twilight Zone! Am iesit dupa tigari si am zis sa-i dau o cheie... A facut CLANC si s-a stins tot in bord. Buuuun, veche asta, asa-mi facea mereu dupa ce umblam la bornele de la baterie. Am miscat de borna, apoi a pornit. Am turat pan' la 5000 rpm, becu' de baterie s-a stins si sta stins si la 600 rpm. E posedata ?!???

La mile face tot asa dai la cheie si se sting becurile din bord si canci nu porneste!
dau la cheie,misc bornele,nimic.
Astept un electrician credca pacolo ar fi ceva S-a uscat si-a cazut... Nu mai incarca.
cristi_s a scris:Verifica tensiunea intre borna de plus si surubul de la cutie unde vine cablul de minus de la baterie. Apoi verifica tensiunea si intre bornele bateriei. S-ar putea sa ai o surpriza si cele doua sa fie diferite. Mai ales daca ai cablurile cu bornele originale, de plumb, sertizate.

Am masurat direct pe alternator, intre surubul de 6 si carcasa alternatorului. Nu sare de 13,19. Iar cu aparatul pus direct pe borne, am 13,02. Eu ti-am zis sa masori asa ca sa verifici daca firul de minus la motor e bun (practic daca ai masa ca lumea). Tu ai masurat doar daca ai curent pe firul de la alternator. It's alive! Cu releu de Dacia, deocamdata. Asteptam alternatoru' de Ticozaur
b28kft a scris:It's alive! Cu releu de Dacia, deocamdata. Asteptam alternatoru' de Ticozaur


Se potriveste alternatoru de Tico fara nici o modificare ?
Ce amperaj are ? Are 50 amperi parca. N-am idee daca tre' modificare sau nu, da' stiu 100% ca se poate monta. NeaGeorgel are alternator de Ticozaur pe Oltcit si mi-a mai zis cineva ca a avut alternator de Tico pe Oltcit. Faza faina e alta: alternatoru' de Tico nu se beleste nici daca-i faci scurt Sunt nesimtit de bine gandite si extrem de fiabile. Pai....dupa ce-l montezi....sa pui ceva poze si detalii (daca trebuie vreo modificare) Si cum n-am mai surubarit pe la masina de muuulta vreme, cre' ca domnu' Cazan s-a simtit nebagat in seama, ca mi-a facut-o iar:
Pornesc, plec si cam dupa 1 km aud un harait. Ma uit, nu vad nimic, plec mai departe. De fapt, am suspectat cureaua de alternator, ca incepuse sa se cam desire. Neinteresant, imi zic, am curele noi si-mi ia max 15 min inlocuirea. Da' n-a fost cureaua. Am suspectat apoi c-a plecat simeringu' de arbore. Mi-am inchipuit ca-l freaca tabla de protectie si de aici haraitul ala enervant. Cum simeringuri am destule, nu m-am sinchisit prea tare nici de asta. A doua zi am demontat botu' masinii. Tot ma plictiseam, 2 ore de surubarit picau bine, plus ca mi-a tinut de urat VALY 24 LDZ Dar...
Cand scot elicea, vad un decupaj in semicerc in colectoru' de aer. WTF?? Scot colectorul de aer si vad rola pompei de ulei plecata jumate de pe ax. Umblasem eu p-acolo si schimbasem simeringu'... Da' am schimbat MUUUUULTE simeringuri de pompa ulei cand lucram in Service si niciodata n-am patit sa plece rola de pe ax. Pompa se-nvarte usor, presiune de ulei a avut, n-a batut, n-a marait, nu mi s-a aprins becul... Deci se exclude griparea pinioanelor.
In concluzie, maine se desfasoara Operatiunea "pisat cu coif" - inlocuirea flansei pompei de ulei. (Rog moderatorii sa scuze numele operatiunii )
Cu ocazia asta, am desfacut si farurile, c-am fost "dastept" si-am lipit geamurile cu silicon ACETIC, in loc de acrilic si s-au facut ca dracu'. Alive and kicking!!!
Operatiunea "pisat cu coif" s-a incheiat, pacientu' traieste. I-am trantit si 3 curele noi, sa fie bine la inventar.
Pupilaev, ca de obicei, baiat de zahar! Merci bre Pupy de ajutor!!!
b28kft a scris:Alive and kicking!!!
Operatiunea "pisat cu coif" s-a incheiat, pacientu' traieste. I-am trantit si 3 curele noi, sa fie bine la inventar.
Pupilaev, ca de obicei, baiat de zahar! Merci bre Pupy de ajutor!!!

"Pisat cu coif"...good one ...e bine ca ai rezolvat Cazanu . Masina intra in stagiul 3. Nu pleaca la REMAT, insa va suferi cateva modificari importante.
Insa...


TOPIC INCHIS!!!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community